неділя, 9 червня 2013 р.
Інновації австралійських ритейлерів
На думку багатьох експертів галузі, з метою більш активного залучення споживачів, цей рік австралійські ритейлери почали з впровадження нових технологій у своїх магазинах.
Використання технологій в магазинах значно підвищилося за останні кілька років, і, здається, не буде сповільнюватися. QR-коди на вітринах, Ipads в ресторанах, мобільні гаманці, інтерактивні стіни реклами - список просто величезний.
Це все обговорювалося раніше Econsultancy - як у контексті очікувань австралійських споживачів так і з перспективою для самих ритейлерів - але це також і головне питання галузі в цілому.
Генеральний директор IBM в області роздрібної торгівлі, Ян Вонг, вважає, що цього року прийшов час впровадження технологій для магазинів: «Протягом року, технології, які повинні бути впроваджені дозволять надати цифрові канали для взаємодії з споживачем, такі як інтернет- магазини, мобільні програми, соціальні спільноти, і не зареєстрованих за певною адресою точок продажів. »
Очікується, що в 2013 і наступних роках технології значною мірою допоможуть бізнесу. У Сінгапурі вважають, що шлях до лідерства в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні лежить через технології для зворотного зв'язку з клієнтами - і Австралія повинна взяти це на озброєння.
Наприклад, сенсорний екран для зворотного зв'язку можна знайти в аеропорту Чангі, що дозволяє пасажирам оцінити різні зручності цього місця. Замість того щоб чекати скаргу, співробітники аеропорту будуть автоматично повідомлені, за допомогою ряду невдоволень на сенсорному екрані. Це дозволяє їм швидко і ефективно впоратися з проблемою.
Фу Сек Мін, виконавчий віце-президент аеропорту Чангі вважає, що навіть наявність сенсорного екрану в туалетах не є зайвим, так як «служіння клієнту завжди корелює з зароблянням грошей».
Існують також приклади брендування з використанням інтерактивної реклами.
Зокрема, в Австралії, роздрібна мережа спортивної жіночого одягу Sportsgirl, пропонує рекламні щити, на яких регулярно оновлювана продукція супроводжується QR-кодами. Споживачеві просто потрібно сканувати код своїм смартфоном, і заявка піде для обробки і доставки на мобільний сайт магазину Sportsgirl.
Для Qantas також розроблена інтерактивна стіна, яка нещодавно була поміщена в зал станції Сідней, де люди могли використовувати смартфон для інтеграції з великим цифровим рекламним щитом.
Обидва приклади наведені в якості майбутнього цифрового маркетингу на презентації від Digital Cream Sydney в минулому році, де елементи взаємодії були запропоновані як спосіб боротьби з споживчої сліпотою до реклами.
Також австралійські рітейлери думають над тим, як краще використовувати смартфони. Незважаючи на те, що поки існує багато складнощів, смартфон може бути використаний в роздрібній торгівлі як міст між онлайн та офлайн.
Один рітейлер в США дійшов до того, що особисто онлайн підбирає товар для покупців, намагаючись створити «виключно, ексклюзивні відносини» зі споживачами магазину.
За словами Марка Херда, генерального директора Oracle, коли споживач входить на даний веб-сайт, йому надсилається повідомлення з питанням чи має потребу він в допомозі. Покупцеві задаються питання типу: "Що ви шукаєте? Як справи? Чи знаєте ви про цю акцію?».Схоже, продавцям в майбутньому необхідно буде створити більш персоналізоване відношення до покупців онлайн в Австралії, пояснює Херд.
Мабуть, одна з найбільш часто обговорюваних технологій 2013 є інтерактивна карта для торгових центрів.
Використовуючи інтерактивну карту, щоб направляти споживачів через торговий центр не є новою ідеєю, але мати цю інтерактивність на мобільному телефоні є відносно новим. Westfields є одним відомим австралійським ритейлером, який створив цю функціональність.
Торгівля все більш переплітається з технологіями, ритейлери повинні приймати більш творчі шляхи підвищення споживчого попиту. Австралійські ритейлери це розуміють і планують впровадити у 2013 році ще більше корисних інновацій.