понеділок, 17 червня 2013 р.
Хто буде лідером цифрових інновацій?
Вже сьогодні ми досить розбещені в плані цифрових технологій. Але хто з виробників гідний найбільшої популярності серед нас залишається відкритим питанням. Адже китайська техніка заполонила ринок, американській техніці ми довіряємо, а індійська техніка стрімко набирає обертів! Що ж далі?
Згідно з «Глобальним оглядом інноваційних технологій», який випустила KPMG, основними конкурентами на сьогоднішній день, є Китай і Америка, які з року в рік масово випускають ті, чи інші технологічні новинки в області мобільних, і не тільки, технологій.
На прикладі корпорації Apple, США гідно показали, що вони можуть скласти величезну і вагому конкуренцію Китаю, з її не маленькими досягненнями в цій сфері.
За інноваційними технологіями, розвитком яких так ретельно займаються Китай і Америка, світле майбутнє, одноголосно заявили найавторитетніші і відомі керівники компаній.
KPMG зазначила, що та картина, яка на даний момент сформувалася на ринку інноваційних мобільних технологій, все більш спирається на подальший розвиток «хмарних» технологій. Розвиток «хмарних» технологій, незабаром буде диктувати свої умови компаніям, які мають відношення до розвитку цифрових технологій та бізнес процесів у даній сфері.
У всіх розвинених країнах, мобільні технології стрімко розвиваються, це стосується не тільки самих апаратів, під якими маються на увазі планшети, смартфони і комунікатори, але й ринку мобільного контенту, а також мобільного інтернету.
Більшість фахівців вірять у те, що Індія може придбати певний, не безрезультатний темп розвитку у цьому напрямку, але майбутнє цифрових інноваційних технологій вони бачать за США і Китаєм.
Хоча, маючи однакові шанси розвитку цифрових і мобільних технологій між Китаєм і США, більшість споживачів все ж бачить майбутнє за східною країною, так як її продукція завжди відрізнялася особливою доступністю і масовістю, в той час як американська техніка за свій товар завжди просила трохи завищену ціну.
Тому, США може значно поступитися позиціями Китаю, якщо в найближчі кілька років не перегляне ціноутворення на ринку інноваційних технологій.
Розвиток даного ринку якоюсь мірою зав'язано на думці таких простих споживачів як ми з вами, тому, саме нам вибирати, чий товар краще, а чий варто доопрацювати, змінити, або уцінити.