субота, 22 червня 2013 р.

Мобільні технології на варті зміцнення співробітництва


У ході дослідження корпорації Symantec, присвяченого розвитку мобільних технологій в бізнесі (Fonts of Innovation - Mobile Development in the Business) вивчалися інновації в сфері мобільних рішень в організаціях Європи, Близького Сходу і Африки.


Economist Intelligence Unit у вересні-жовтні 2012 р. провело дослідження на замовлення Symantec, яке було засноване на онлайн-опитуванні, в якому взяли участь 280 представників керівництва компаній Європи, Близького Сходу і Африки. Вибірка складалася з представників як ІТ-сфери (23%), так і інших областей (77%). Респонденти представляли широкий спектр галузей бізнесу, основні з них - сфера фінансових послуг (18%), технології (13%) і промислове виробництво (12%). Річна виручка у більш ніж половини (55%) компаній перевищувала $ 500 млн, у чверті (24%) становила $ 5 млрд і більше. Всі респонденти ставилися до вищого керівництва компаній, 33% з них - директора або члени правління.

Отримані дані, показали, що конкурентоспроможність організацій все сильніше залежить від здатності генерувати нові ідеї щодо застосування мобільних рішень. Завдяки таким тенденціям, практика нововведень у сфері мобільних рішень стає для компаній все більш буденною справою.Проте результати дослідження вказують, що «вкрай інноваційної» роботу своїх ІТ-колег вважають менш 10% опитаних працівників не з ІТ-сфери, а коли розмова заходить про інновації в сфері мобільних рішень, ІТ-відділу не завжди вдається знайти спільну мову з іншими підрозділами компанії.


Це нерозуміння між відділами найбільше помітно в компаніях, що надають фінансові послуги. Більше половини (62%) вважають, що, коли справа стосується мобільних рішень, ІТ-відділи чинять опір впровадженню будь-яких нових ідей, які виходять від співробітників інших відділів. І майже половина (46%) представників ІТ-відділів визнають, що це дійсно так.А щоб згладити гострі кути між вищезазначеними відділами підприємств, варто взяти до уваги основні підсумки дослідження Symantec і EIU:


- ІТ-відділ, як правило, виступає в якості головного джерела ідей щодо покращення роботи співробітників. У тому, що стосується нововведень, пов'язаних з підвищенням якості взаємодії з клієнтами, більшу активність зазвичай проявляють відділи продажів і маркетингу.


- Близько третини респондентів характеризують роботу зі своїм ІТ-відділом з розвитку мобільних сервісів як «вкрай тісна співпраця», в той час як всього двома роками раніше цей показник становив 13%. Тобто, останнім часом зв'язку ІТ-відділів з іншими підрозділами компаній стають тіснішими.


- Незважаючи на наявність постійних розбіжностей між ІТ та бізнесом, для всіх учасників процесу очевидно, що нововведення в мобільній сфері вимагають активної взаємодії між усіма співробітниками компанії, як пов'язаними, так і не пов'язаними з ІТ-сферою. У той же час висловлювалася думка, що відповідальність за налагодження відносин все ж лежить на ІТ-відділах. Рішення проблеми - у зміцненні співробітництва.