четвер, 30 травня 2013 р.

Недостатня увага до інновацій запорука кризи в майбутньому



 



Дуже багато фірм в Україні відчувають на собі падіння обсягів продажів товарів і послуг, але вони навіть не підозрюють, що самі закладають для цього глибоку основу шляхом недостатньої уваги до інновацій.


 
Криза на українських підприємствах спричинила двоякий вплив на їх керівників: з одного боку потрібно перебувати в економ-режимі, а з іншого - ніхто не проти того, щоб прибуток хоча б був, не кажучи вже про його позитивну динаміку.

У такій ситуації навряд чи доводиться думати про будь-які інновації, так як з точки зору бухгалтерії це додаткові витрати. Але як показує досвід усіх передових закордонних підприємств, в тому числі на території Росії, саме впровадження інновацій - чарівна паличка для підтримки високого результату діяльності.


Ніхто не говорить, що всім потрібно наймати армію програмістів і вчених для того, щоб оптимізувати бізнес-процеси, достатньо звернути увагу на ідеї та відкриття, які вже були винайдені. І це обов'язково для тих підприємств, які хочуть вижити в умовах конкуренції, повідомляють експерти.Це просте рішення не йти позаду всіх, роблячи все зрозуміло і по-старому, спростить систему розрахунків, зменшить накладні витрати, посприяє створенню оновленої виробничої бази, підключить своїх менеджерів до реалізації товарів клієнтам за допомогою додаткових інформаційних пакетів і т.д.

Для України прикладом можуть послужити російські підприємства, оскільки в нас економічний стан подібний. В Росії інноваційну діяльність здійснюють третину промислових підприємств (Томілінскій завод напівпровідникових пристроїв, ВАТ «Іжрадіо» та багато інших) і близько половини машинобудівних (ВАТ «АвтоВАЗ», ВАТ «ГАЗ» і т.д.), а також більшість банківських і торгових установ. Інші ж перебувають у меншості. І це потрібно взяти на замітку всім підприємствам, які не хочуть бути жертвою глобальної кризи в майбутньому. Все таки ніхто не відміняв стару добру істину: «Розвиток - запорука успіху!».